For langt de fleste virksomheder vil driftsikker telefoni være et absolut must. Telefonen er stadig er forudsætning for at kunder kan få fat i support-afdelingen og for en sælger kan det nærmest være decideret fatalt at miste et opkald fra en kunde eller måske kommende kunde. Nogle virksomheder har telefonen som omdrejningspunkt, hvis de sælger telemarketing-ydelser eller laver undersøgelser for eksempel. Og uanset hvad en virksomhed handler med, er telefon-systemets driftsikkerhed væsentligt.

 

Den rette løsning til erhvervs-telefoni kan endvidere både spare virksomheden for penge og for spildt tid, hvis den matcher de behov som medarbejderne rent faktisk har. Hos virksomheden Lund og Erichsen er de netop eksperter i at sikre den rette løsning til den rette virksomhed, og deres ydelser er beskrevet på deres hjemmeside: https://www.l-e.dk/kompetencer/erhvervstelefoni/

 

Lund og Erichsen kan gennemgå de nuværende forhold og give anbefalinger til at optimere arbejdsforholdene for forskellige faggrupper. Hvad enten en virksomhed har problematikker i forhold til støj – ikke nødvendigvis ‘på linjen’ – men i den enkelte medarbejders omkringliggende omgivelser, eller om udfordringer kan være knyttet til omstilling eller viderestilling, så kan man ved at henvende sig til Lund og Erichsen finde ud af om der findes en bedre løsning. Man kan også få tjekket dette selvom man ikke umiddelbart har udfordringer. Lund og Erichsen tilbyder en vifte af forskellige muligheder og løsninger, og de kan afprøves uden videre bindingsperiode, ligesom de tilbyder forskellige muligheder for ‘hostede’ ydelser, der giver mulighed for avancerede løsninger, uden at virksomheden behøver besidde de tekniske kompetencer til at vedligeholde og opdatere løsningen.